Od 7 do 30 kwietnia br. w ramach okna otwartego wszyscy abonenci Multimedia Polska otrzymają bezpłatny dostęp do Discovery Channel HD. To doskonała okazja do poznania ramówki kanału, w tym nowej lokalnej produkcji Discovery Channel – „Biznes na kółkach”, która ukazuje kulisy food truckowego biznesu w Polsce.
Discovery Communications zaspokaja ciekawość i angażuje widzów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Podczas okna otwartego, od 7 do 30 kwietnia, na kanale 9, abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska będą mogli poznać, m.in. losy bohaterów nowej lokalnej produkcji Discovery Channel – „Biznes na kółkach”. To pierwszy program na polskim rynku telewizyjnym, który pokazuje od kuchni food truckowy biznes w Polsce. Widzowie poznają historię śmiałków, którzy zdecydowali się porzucić wygodny, biurowy fotel i rozpocząć street foodową przygodę.
Wśród bohaterów programu znalazł się Patryk – jeszcze kilka lat temu szef kuchni w czterogwiazdkowym hotelu, a dziś, charyzmatyczny właściciel food trucka – „Fit&Fat”, serwującego dania kuchni meksykańskiej. Przedstawiona zostanie także historia Adama, właściciela „Pizza Truck” – food trucka serwującego pizzę z pieca opalanego drewnem. Z kolei Dominik wspólnie z hindusem, Vijejem tworzą nieprzeciętny duet, serwując indyjską kuchnię w aucie „Mumbai”. Dominika, 22-letnia katowiczanka, również postanowiła zaryzykować i otworzyła food trucka – „Rollujemy”. W programie nie zabraknie także klasyki wśród „restauracji na kółkach”, od której tak naprawdę wszystko się zaczęło. Mowa oczywiście o burgerach ze Zbigniewem, właścicielem „Jadłobusa”, w roli głównej. „Biznes na kółkach” w każdy poniedziałek o godz. 22.00.
Dostępne w ofercie Multimedia Polska kanały z portfolio Discovery Communications:
Discovery Channel HD – 9
Discovery Channel SD – 64
Discovery Life – 61
Discovery Science – 66
Discovery Historia - 67
DTX - 65
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/discovery-channel-hd-w-oknie-otwartym-dla-abonentow-multimedia-polska